Klager

Ønsker du at klage?

Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagenævnet behandler klager over forbrugerkøb – dvs. klager over køb af tjenesteydelser, som er indgået mellem en forbruger og en erhvervsdrivende (bedemand).

Klageadgangen i det offentlige forbrugerklagesystem er opdelt i to faser: En mæglerfase og en nævnsbehandling, hvis der ikke findes en løsning på tvisten i mæglerfasen.

Det betyder derfor, at en forbrugerklage altid først vil blive forsøgt at blive løst mellem parterne via Mæglingsteamet for Forbrugerklager. Bliver køber og sælger ikke enige om en løsning her, kan køberen gå videre til Forbrugerklagenævnet.

Nævnenes Hus

NH logo bg

Information

Nævnenes Hus i Viborg er en selvstændig styrelse under Erhvervs- og Vækstministeriet.

Åbningstider

  • Mandag – Torsdag: 9-15
  • Fredag: 9-12

Anita Grundahl

anitagrundahl optimeret scaled

Du er altid velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende dialog. Nedenfor finder du kontaktoplysninger. Du er også meget velkommen til at sende en besked eller komme forbi butikken.

Kontakt

Skal jeg ringe dig op?